Jak zaprogramować interakcję w programie Scratch? - kl. IB

Ostatni list od Kodeusza zawierał w sobie dwa zadania do wykonania. Na początku należało zaprogramować interakcję w Scratchu, a potem odkodować drogę do domu. Dzięki poprawnie wykonanym zadaniom dzieci otrzymały ostatnią literę i dowiedziały się, że Kodeusz pochodzi z planety SUPREUM. Było to ostanie zadanie w programie. Tym sposobem klasa IB zakończyła swój udział w projekcie "Technologie z klasą". Otrzymaliśmy dyplom, certyfikat i moc niezapomnianych wrażeń. Dzięki przygodzie z Kodeuszem łatwiej przyswoiliśmy trudne treści z zakresu programowania oraz poznaliśmy zasadę działania aplikacji ScratchJr oraz programu Scrtach. Potrafimy już tworzyć animacje i proste gry. Z niecierpliwością czekamy na kolejne wyzwania.

Autor: Liliana Dąbrowska

Galeria

Powiększ zdjęcie
Powiększ zdjęcie
Powiększ zdjęcie
Powiększ zdjęcie